mandag 12. april 2010

Pinneklirr

De siste par dagene har det ikke blitt mye strikking, har vært en tur i Elverum men har da i allefall å fått strikket en veske og et spiralskjerf i Pickles Abuelita Tjukk Merino i fargen lavendel. Vesken er også tovet. Lokket er strikket for seg og sydd på etter toving. Dette garnet egner seg godt til toving, og fargen er helt nydelig, bildene gir et brukbart fargeinntrykk.

Jeg har brukt akkurat 200 gram til begge deler. Lokket på vesken har fått heklet pyntekant men den ble ikke helt som jeg hadde tenkt men mye kan skje i tovingsprossessen. Den var som jeg ville før toving, men men.

Hos pappa i Elverum er alt som det bruker å være og snøen er stort sett borte. Det var nydelig vær hele helgen men som vanlig brukte jeg tiden stort sett innendørs til husarbeid og laging av mat som jeg har lagt i pappas fryser.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar