mandag 16. mars 2009

Heisann og ny uke igjen

Sist uke ble kjempetravel, årsmøte i båtforeningen og 2 fødselsdager i tillegg til et nytt besøk hos pappa i Elverum samt besøk på båtmessen Sjøen for Alle som akkurat nå holder til på Lillestrøm. Så det har vært riktig så hektisk. Skal forsøke å få strikket ferdig noen tøfler til min mann som gjerne vil ha et par som er tovet. Har også fått mønster og garn til dåpskjolen som jeg har tenkt å strikke som en erstatning for den som vi har hatt i familien og som nå er så "sliten" at den er moden for å pensjoneres.

Utover dette så sliter jeg med helsen og er sykemeldt, men håper at ting vil bli bedre etterhvert.

Jeg skulle gjerne få lagt ut noen flere bilder men kameraet er ikke helt i orden så jeg får ta det etterhvert.

Håper at alle får en hyggelig uke.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar