tirsdag 17. mars 2009

Endelig... nå har jeg fått tatt noen bilder




Her er bilde av min Christine-veske. Som dere ser har jeg strikket en "flapp" og sydd på en knapp som lukning av vesken. Har allerede tatt den i bruk og en lokal veskebutikk lurte på hvor jeg hadde kjøpt den. Ha ha, så flott er den vel ikke med kjempehyggelig alikevel.






I tillegg har jeg strikket en Buggy-lue, men den ble litt stor så den får vel havne i kurven for gaver.






Tøflene som jeg strikket til min mann, ble litt rare i fasongen etter toving men han syntes de var helt ok. De er strikket etter en Drops Eskimo oppskrift fra Garnstudio (oppskrift nr 104-10), jeg forlenget de med et par cm da han bruker str. 46/47 og oppskriften har største str. 43/45.






Sokker har jeg også strikket, mine aller første med hælfelling, men det får komme bilder av disse når jeg har fått festet trådene.

1 kommentar: