tirsdag 5. januar 2010

Nytt år, nye muligheter...

Godt nytt år til alle sammen.

Her hos oss har det vært en stille og rolig jule og nyttårsfeiring. Min kjære og jeg koste oss alene juleaften, mens vi 1. og 2. juledag var på besøk hos venner. Dagene mellom jule og nyttår var jeg hos min far på Elverum og der var det kaldt, oppholdsvær og sol. Jeg reiste hjem til Oslo på onsdag og da var det 27 kalde grader, mens det i Oslo var "bare" 13 kalde.

Mine strikkede julepresanger ble mottagerne glade for og jeg fikk bestilling på flere luer så 2010's along på Norsk Strikkeforum (Månedens lue) kommer til nytte.

Har strikket lue til min svigerdatter passende til FOW Cowl'en som hun fikk til jul, hennes nevø og niese får også hver sin lue, nevøen får en Årelue, og niesen får en sånn VM-lue (ala den som tvreporteren under fjorårets VM brukte). Til min far har jeg også strikket en helt enkel lue som jeg foret innvendig med grått.

Skulle gjerne ha fått lagt ut noen bilder av det jeg har laget men har helt glemt å ta bilder, shame on me. 

Denne uken skal jeg legge opp til månedens luer, har ikke riktig bestemt meg om det blir Jaques Costau luen eller Pixiluen ennå, men får ta en titt i garnlageret før jeg bestemmer meg.

Uansett blir det ikke mye arbeid i dag for migrenen er på besøk så det blir nok mest å bli liggende med nedtrekte gardiner i dag.

2 kommentarer:

  1. Huff da, migrene er ikke godt. Hyggelig å høre at dere har kost dere i jule og nyttårshelga, men virkelig shame on you som ikke har tatt bilder av de flotte julegavene. Jeg har strikket begge luene i mnds luer, og vet ikke hvilken jeg likte best. Begge var utrolig kjekke, hvert til sitt bruk. Lillegutt gikk i barnehagen i dag med pixieluen, og var så stolt av mamma som hadde strikket til han. Godt nytt år til deg og dine, og god bedring til deg i dag.

    SvarSlett
  2. Alt godt ønskes deg og dine, også! =)

    Og masse god bedring ønskes deg spesielt, snuppa! *klem*

    SvarSlett