fredag 15. oktober 2010

GULLNØSTE 2010 - NORSK STRIKKEFORUM

Posted by Picasa
Norsk Strikkeforums kåring av ÅRETS GULLNØSTE 2010

Jeg er dypt takknemmelig og rørt over min nominasjonen i kategorien  Årets Hjelper og tusen tusen takk til alle dere som har stemt på meg. Jeg er kjempeglad over å ha blitt nominert sammen med så mange dyktige medstrikkere.

Jeg føler at jeg ikke har gjort så mye spesielt, men prøver å hjelpe så godt jeg kan og der jeg kan. Til og med jeg har fått mye god hjelp fra dere i året som har godt. Både på strikkefronten og ellers.

Det var utrolig overraskende å bli nominert i kategorien Årets Design, og enda mer overraskende at min lettvint lue og hals skulle vinne i konkurransen med alle de andre supre designene. Tusen tusen takk.
Sender også mine varmeste gratulasjoner til alle vinnere og nominerte.
 
Premiene jeg fikk er et NSF-nett, pinnestoppere, maskemarkører og 4 hesper blågrønt Lambada (no 2) garn fra NSF-sponsoren Tedman & Kvist.

2 kommentarer:

  1. Premien fortjente du for all del!

    SvarSlett
  2. Gratulerer med velfortjent seier! =)

    Kjempe flott oktober sett du har strikket! *klem*

    SvarSlett