torsdag 3. juni 2010

BLOGGLEK - en utfordring

Gyldenkron, som også hadde bursdag i mai sendte denne leken videre til andre som hadde bursdag i mai og da får jeg bare ta utfordringen nå:

Morgenens nedtur: Vi var tomme for kaffe




Morgenens opptur : Solen skinner og det er nydelig vær


Utenfor mitt vindu: har Vaktmesteren begynt med gressklipping


I mitt fjernsyn er det: FrokostTV



Jeg vil gjerne høre: at gressklipperen blir stille slik at jeg igjen kan høre barnas lek i skolegården.



Mitt tøy er: morgenkåpe og tøfler


I dag vil jeg rekke: å strikke ferdig en veske som er bestilt og få kjøpt noen knapper til vinmåken.


Men jeg vil heller: dra på hagesenteret å kjøpe sommerblomster.


I min vinduskarm: er det nesten helt tomt, bare noen orkideestiklinger som jeg håper vil slå røtter.



Weekenden skal gå med til: Grillfest og hygge med båtvenner i Gnisten Motorbåtforening


Og nå sender jeg denne videre til alle andre med bursdag i juni:)
 
Bildet: copyright  jan ove brenden(http://www.janovebrenden.no/)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar