mandag 1. mars 2010

Pinneklirr

Det har ikke blitt så veldig mange ferdig prosjekt den siste tiden, men har flere ting på pinnene. Jeg har lagt opp for å strikke denne til min kjære. Her bruker jeg Sterk fra Du Store Alpakka i petroleumsfarge.









I tillegg så holder jeg på med og er nesten ferdig med en jakke til en nyfødt liten pike, (datter av en kollega av min kjære). Den strikkes i Drops Merino Extra fine rosa nr. 16.








Jeg har strikket meg en ny veske i mørk brun Easy fra Sandnes. Den er pyntet med pelskanten fra en gammel dynejakke. Det er ekte rødrev og derfor ble den sprettet av for gjenbruk og jeg synes den passet fint her. Startet med denne på onsdag og la siste hånd på verket før vi dro i 130 års lag på lørdag. Det var min  kære Ole-Jørgen's fetter som ble 70 og kusine som ble 60 og jeg fikk mange hyggelige kommentarer om veska.

Har også fått Marsluene fra strikkalongen på Norsk Strikkeforum og har ikke bestemt meg ennå for hvilken jeg skal velge, får gå i tenkeboksen og se over hva jeg har av garn som kan brukes.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar