torsdag 4. mars 2010

Dagene flyr..

Har hentet pakker på posten i dag og her er hele fangsten
















Pakke 1:

Abuelita Tjukk Merino garn fra Pickles. Helt utrolig superdupert mykt, og absolutt uten antydning stikke og kløpulver, regnet ut at jeg har fått totalt 18oo meter garn. Av dette blir det vesker. 

Pakke 2

Rheuma Termal garn fra Strikk Innom, 5 nøster hvit og 10 nøster lys beige, samt et mønsterhefte for garnet. Her blir det babytøy av det hvite og kanskje en tunika til meg selv, den som lever får se.

Pakke 3:

Handlet på Ebay og fått fra et firma i Chicago 1 stk isoporhode - helt nytt. Kostet US$ 3.- + frakt, så omregnet til norske kroner ca. 75,-
Det hvar litt for hvitt og blekt så jeg har lagt på bittelitt farge

I morgen reiser jeg til Lübeck via Kiel, sammen med min kjære Ole-Jørgen og 3 vennepar av oss. Gleder meg for vi bruker alltid å ha det kjempekoslig. Vi kommer tilbake mandag morgen. Håper det ikke blir for mange garn og strikkebutikker på vår vei (iflg. Ole-Jørgen), men jeg går nå heller i en garnbutikk eller fler enn å besøke diverse kneiper.  Må jo få med noe kultur ikke sant.

Ha en fin helg alle sammen

1 kommentar:

  1. Mye fint garn du har fått!
    Tommelen jeg strikket på votten finner du her:
    http://www.kelbournewoolens.com/giveahoot.html

    SvarSlett