onsdag 29. april 2009

Uke 18

Denne uken er hektisk.
Reiser til svigermors begravelse i Steinkjer med natttog til Trondheim i kveld og videre til Steinkjer i morgen tidlig, med på turen blir dåpskjolen og garnet jeg fikk av min strikkevenninne , tenkte jeg skulle prøve meg på et par votter av dette garnet, blir liksom lei av å strikke sokker, tøfler og luer.

Jeg har også snakket med pappaen min og han blir bare bedre og bedre etter sitt fall, men han er jo litt puslete ennå, ting tar litt lengere tid når men er 87.

Er tilbake i full jobb nå og det er ganske uvant og litt slitsomt, men vi får se hvordan det går - tar en dag av gangen.

Min mann som hadde ganeseilsoperasjon i forrige uke begynner også å bli mindre sår i halsen så det ser ut til at alt går som det skal. Det blir derimot ikke noe tubaspilling for ham ennå, så korpset må klare seg uten han i forbindelse med 1. mai spillingene. Kanskje 17. mai spillingene ryker også men vi får se. Det viktigste er at halsen blir ok igjen.

Den 2. mai skal vi i konfirmasjon og det gleder vi oss til. Kanskje noen husker på meg også... håper på pakke fra mann og barn i allefall. Ønsker meg luksus settet fra Harmony Woods. Hint hint til familien.

Resten av helgen vier vi til båten, vi skal montere inn et nytt toalett og kanskje vi rekker å polere litt også. Vi får se.

Ha en flott helg alle sammen.

1 kommentar:

  1. Ganeseilsoperasjon? aner ikke helt hva det innebærer, men det hørtes ikke noe godt ut. God bedring til mannen din!
    Har du bursdag 2 mai? det har pappan min også, men han er bortreist på dagen så jeg har en uke ekstra å finne bursdagsgave på. Hva gir man til folk som har alt de trenger?
    Heldig er dere som har båt, vi ønsker oss også det med tiden. Er i allefall herlig med båtliv på sommeren, og sene fisketurer,
    Ha en fin dag!

    SvarSlett