mandag 23. februar 2009

Ny uke - nye muligheter



Ja, ja, så er ennå en helg over og vi nærmer oss påske og sommer igjen. Vi reiste ikke i båten alikevel, det ble så mye annet å holde på med og været det bare ikke koslig i det hele tatt.

Fikk strikket ferdig "matros"-genseren men sliter med kraven, får den ikke ordentlig til så det blir vel til at jeg strikker den ferdig å syr den på.

Håndtak til Christinevesken er nå bestilt fra Tuppy's Emporium (http://www.tuppys.co.uk/) i England og har allerede fått mail om at ordren er underveis!!!!
Jeg bestilte 1 par i sort og et par transparante, dette koster £9.75 inkl. frakt.

Har også fått hentelapp og skal på postkontoret i morgen å hente SeaSilk-garnet som jeg bestilte i forrige uke, og det ser ut til at jeg har sluppet unna toll, for det står ikke noe om det på hentelappen i allefall, jeg krysser fingrene.

Har også vært husmor i dag, vasket klær og bakt brød (nam nam).

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar