tirsdag 26. juli 2011

Minnestund i Oslo

I går var jeg med på minnemarkeringen i Oslo og det ble en strek opplevelse, jeg var tilstede sammen med min kjære på Rådhusplassen sammen med ca 150-200000 andre. Etter deltagelsen på Rådhusplassen gikk vi mot Oslo Domkirke for å legge ned blomstene våre, men det var så mye folk så vi kom aldri frem slik at vi fikk lagt blomstene våre der, men vi fikk lagt blomstene våre ned i på bakken i veien opp til slottet, hvor også tusenvis av andre la ned sine blomster
(bilde fra Aftenposten)

Hele dagen i går føltes uvirkelig, det var folk og blomster over alt, det var tårer og folk klemte hverandre over alt. Det var så godt å føle det gode samholdet og all medfølelse som ligger som et lokk over byen.

Heldigvis så var min kjæres kusine (som arbeider ved statsministerens kontor) på ferie så selv om vi ikke hadde noen som var direkte involvert, føler jeg alikevel sterkt med de som sitter igjen som pårørende og etterlatte.

1 kommentar:

  1. Rørende å se engasjementet i landet, etter denne triste, triste tragedien

    SvarSlett