tirsdag 29. mars 2011

Tallin-tur

Ja jeg er hjemme igjen etter en liten hyggetur til Tallin med gode båtvenner. Vi koste oss masse. Vi tuslet rundt i Gamlebyen og besøkte et par kjøpesenter og det eneste jeg fikk kjøpt var 6 stk knapper i tre - 3 stykker i eik og 3 stykker i sibirsk lerk.  Jeg kjøpte ikke så mye som en centimeter med garn!!!!! Jeg hadde plan om å få kjøpt både Kauni og Evilla, men ingen av de butikker jeg var innom hadde dette. De hadde noe garn i den butikken som jeg handlet knapper i men det var bare noe blandingsgarn som var ensfarget og de fargene de hadde passet ikke meg i allefall, skarpe røde, oransje og blå samt en hel del sølevannfarget. Det er ikke så enkelt å finne tid til å lete seg frem til garnbutikker når man er sammen med flere og det er hensyn å ta.  Jeg hadde uansett en super tur og koste meg skikkelig, og garn kan jeg kjøpe siden eller via nettet.

Jeg fikk i allefall brusdagspresang på forhånd av min kjære en nydelig poncho i gråmelert garn 50% ull, 25% alpakka 25% akryl. Den har løst skjerf til også. Både skjerfet og ponchoen har sort pelsbesetning.  Kjempelekker men foreløpig har jeg ikke noe bilde av den så det får komme senere.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar