fredag 24. september 2010

Det øser ned - nå er det godt å være inne..

Det plaskregner her i Oslo, ja ikke bare her, også i Elverum regnet det i hele natt og i formiddag. Ble ganske våt og frossen på vei til bussen, så når jeg kom hjem så bar det rett inn i en varm dusj og på med tørre klær.

Er nå i gang med fredagsmiddagen - i dag blir det Taco - nam nam og så blir det å kose seg med gullrekka på TV og litt strikking kanskje. 

Mens jeg var hos pappa, rakk jeg å stikke innom hobbybutikken og skal nå forsøke meg på å lage gratulasjonskort til Mariann og Theos bryllupspresang, det blir litt, papp, kanskje litt sand, litt garn, og silkeblomster og maling, her er idéen som jeg fant hos Hobbybua i Elverum. Tenk så fint det kan bli. Kan skrive inni eskene og legge inn små minner fra barndom og oppvekst.

Håper are jeg får det til.

1 kommentar:

  1. Oi! Så utrolig flott idé da! Det kommer til å bli et kort/gave som ikke blir bortglemt, det er jeg sikker på :)

    Det regner i Sarpsborg også, både i går fredag og i dag lørdag. Det er supert sitte-inne-og-strikke-vær da! :D Med stearinlys og kakao... Mmmmm....

    Kos deg i uværet Charente! :)

    SvarSlett