onsdag 3. februar 2010

Som dagene går...

Dagene bare flyr av sted, kulda holder seg og snøen laver fortsatt ned her i Oslo. 
I dag har jeg ikke fått gjort noe særlig mer enn å ta bilder og lagt ut et takke innlegg på International Swap gruppa på Ravelry.
Jeg hentet pakken min i går og den inneholdt som dere ser i forrige innlegg et skikkelig lekkert garn, har ikke helt funnet ut hva jeg skal lage av det så det blir nok lagt på vent enn så lenge.

Ikke har jeg før blitt ferdig med ett selskap men jeg får ett nytt førstkommende lørdag. Da skal jeg være vertinne for et selskap på 20 sammen med min kjære. Denne gangen skal jeg ikke lage maten, men jeg må stå for pynting og dekking av bord.  Selskapet erden årlige avslutningsmiddagen for styret i båtforeningen vi er medlemmer av og hvor min kjære er formann. I forbindelse med dette selskapet så skal vi overnatte i båten så på fredag blir det å reise til båten for å fyre opp og få satt på plass det vi trenger i helgen.  Vi får ikke reist ut ennå for isen ligger tykk i Forgnerkilen ennå, men vi får da litt båtfølelse for vi ligger på vannet (boblehavn) så det er isfritt rundt båten.

Før vi kommer så langt holder vi på med å lage innbydelsene til bryllupet til min datter Mariann og hennes Theo, skal legge ut et bilde når vi har fått ferdig noen, og i tillegg til dette har jeg fått ny jobb så jeg må jo forberede meg på det også, jeg skal tilbake til kontorjobb etter flere år i butikk så det blir spennende.
Jeg er spent men gleder meg.

Ha det fint alle sammen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar