mandag 18. januar 2010

Pinneklirr me noe attåt.. også litt matlaging da

Ja nå har jeg fått kokt ørret som også skal være på koldtbordet og laget en stor langpannekake (sjokolade) som også skal være med.
I tillegg til matlagingen så har jeg fått strikket litt på mitt Lavish-sjal og så har jeg kjøpt knapper, lekre håndlagede stoffknapper fra Buttered Parsnip som lager de nydeligste knapper du kan tenke deg, jeg gleder meg til de kommer i posten . Knapper med peoner, med broderte sauer, med noter og blomster og med Beatrix Potter figurer. Bare se, er de ikke lekre?


2 kommentarer:

  1. Du har fått en award :)
    http://strikketussa.blogspot.com/2010/01/fler-meg-beret.html

    SvarSlett
  2. Så fin blogg du har!! :D Du er så flink til å dekorerer bildene dine! ;)

    hilsen ~Renate~

    SvarSlett