fredag 24. april 2009

Uke 17 har vært begivenhetsrik

Dette har vært uken med mange hendelser både gode og de mindre gode.

Min kjære ekssvigermor har gått bort, noe som er fryktelig leit, selv om hun var min ekssvigermor så har vi i alle år hatt kjempefin kontakt selv om vi ikke snakket sammen hver eneste uke. Jeg kommer til å savne henne for hun betydde så mye både for min datter og for meg. Hun ble ikke mer en 72 år så det er synd hun ikke fikk leve lenger.

I tillegg har jeg vært hos min far på Elverum og han blir bare bedre og bedre etter sitt fall før påske så det er jo godt nytt.

På strikkefronten har det vært ganske stille, men jeg har da fått strikket et par cm på dåpskjolen, strikket en "sekke"-lue (Åre-mössa) som jeg fikk bestilling på og gjort ferdig månedens tema på Norsk Strikkeforum og manglet bare å feste det aller siste før fotografering og innsending, så skedde ulykken - posen med dette prosjektet forsvant ut med søppla og det var det. Det er vel tingenes iboende fa..skap som slo til.

Denne helgen blir det planlegging av reise til svigermors begravelse og båtpuss i tillegg til at jeg skal jobbe lørdag, så det blir nok litt hektisk.

Ha en fin helg alle sammen

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar