onsdag 1. april 2009

Onsdag 1. april 2009



Ja som dere skjønner er jeg nå hjemme igjen etter noen hektiske dager i Elverum, pappa er nå ute av sykehuset og får godt stell hjemme av hjemmesykepleien og har det etter forholdene ganske bra. Han har 2 brudd i venstre kraveben og brudd i 3 ribben på venstre side og fikk en kjempekul i bakhodet. Selvsagt har han en del smerter men det går fint.

Etter at jeg kom hjem har det vært båt, båt og båt som har stått i sentrum. Vi skal ha påskeferie i båten så vi har tatt av vinterhabitten og fått vasket båten utvendig slik at den blir nogenlunde presentabel før vi reiser. I tillegg har jeg vasket "husvask" innvendig. Akkurat nå ligger alle gardiner og trekk til pynteputer i vaskemaskinen slik at de blir klar til bruk igjen. Kanskje jeg rekker å sy nye gardiner til salongen før vi reiser.

Vi planlegger å reise allerede til lørdag og planen nå er å ta en tur til Kosterøyene og kanskje en tur til Bolærne, men vi får se ann værmeldingene først. Vi gleder oss i alle fall til å få noen dager fri. Nå er det innkjøp av mat og andre nødvendigheter som står for tur. Det lille vi skal ha med av klær er allerede lagt på plass i båten og da blir det stort sett bare å pakke ned toalettsaker før vi er klare til å kaste loss.

I tillegg til dåpskjolen tar jeg nok med litt garn og noen pinner slik at jeg kan kose meg med dette når anledningen byr seg.

Jeg kommer til å skrive litt i bloggen underveis og håper at noen av dere kanskje har lyst til å "bli med på båt-påske".
Disse to bildene ble tatt i påskeferien i 2003 og det ene viser fiskehavnen Brevik på Syd-Koster og det andre er tatt av de hvite blåveisene som vokser på Syd-Koster.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar