søndag 22. mars 2009

Helgeslutt

Har kommet hjem etter en koselig helg med gode venner. København var som vanlig koslig selv om værgudene ikke var helt med oss denne gangen, det var grått og surt men vi fikk da med litt av livet på Strøget og hadde hyggelig lunsj på Skinnbuksen ved Kongens Nytorv. Vi fikk også shoppet litt og jeg fikk også med meg Ole-Jørgen til Sommerfuglen hvor jeg fikk kjøpt knapper. Fant også noe Noro garn som jeg tok med meg hjem. Det ble 2 x 50 grams hespler Noro Flower Bed Shaggy (25% silke, 25% KidMohair, 45% ull og 5% nylon) det er ca 110 m. pr hespel) dette er er buclegarn som for pinner 4,5 -6. Det andre er 2 x 50 gram Noro Flower Bed (35% silke, 35% Kid Mohair og 30% ull) og 180 meter i hesplen og passer til pinne 3 - 3,5.
Skal ta bilde så fort jeg finner igjen ladeledningen til kameraet. Fikk også kjøpt en del morsomme knapper.

Jeg har også fått med meg Ole-Einar Bjørndalen og Tora Bergers seire i Granåsen. Gratulerer til disse.

Besøkte Sol og la igjen kommentar om hennen hyggelige blogg og hennes flotte initiativ om en påskegave. Den kan du lese mer om her http://blogg.hobbyboden.com/sol/index.php/2009/03/22/p27563

ha en fortsatt fin søndag.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar